Categoria: Noticies
Enviar CV's a info@cvg.cat fins el 04-05-2018
Funcions
General
- Donar suport a les diferents comissions de l’entitat.
Auxiliar de secretaria
- Escanejat de documents.
- Manteniment de l'arxiu digital.
- Manteniment arxiu en paper.
- Coneixements de word /excel/power point... (llistats, redacció de documents, etc).
- Creació de tiquets, cartells (es valorarà coneixements en photoshop).
- Coneixement del mailchimp.
- Seguiment fitxes de dades.
- Coordinació amb el/la secretari/a de l’entitat.
Auxiliar de tresoreria
- Control de factures rebudes.
- Reclamar factures.
- Impressió de factures.
- Sol·licitud i justificació de subvencions i convenis.
- Recerca de noves subvencions.
- Coordinació amb el/la tresorer/a de l’entitat.
Tasques local
- Muntatge equip de so, i d'imatge: Celebracions, lloguers, visites, turistes, etc.
- Gestionar necessitats d’activitats extra castelleres al local (per exemple, CircAvila, teatre, assemblees d’entitats...).
- Preparació material necessari per les activitats lúdiques.
- Gestió d’activitats socials (per exemple, la Sang Blava).
- Gestionar les incidències del local.
- Controlar l'agenda d'ocupació i reserva del local.
- Gestió d’estocs de material.
- Atenció al públic i suport logístic en la dinàmica de l’entitat.
Producció
- Sol·licitud de permisos d'activitats a la via pública i fer-ne el seguiment amb el districte de l'estat de la llicencia i de les peticions fetes.
- Coordinació amb les empreses de manteniment per fer el manteniment preventiu i avisar al responsable i l'empresa de qualsevol avaria.
- Coordinació amb el personal de neteja tant per si li falta material o per si ha de fer hores extres.
- Recolzar les tasques i activitats que fa la colla en les comissions autònomes a junta (per exemple: Aniversari, Diada, Festa Major, Guarnit, 10 Blaus, etc...).
Requisits
- Capacitat d’adaptació a diverses tasques, predisposició a la polivalència.
- Capacitat per treballar amb equip i de manera autònoma.
- Capacitat de comunicació i relació amb el públic.
- Capacitat de donar resposta i d’auto organització.
- Amb coneixements d’administració, tresoreria, secretaria, producció...
- Amb coneixements i experiència de gestió d’oficina.
- Coneixements d’informàtica a nivell d’usuari.
- Amb paciència i empatia
Es valorarà
- Experiència de treball en associacions, entitats.
- Coneixement del teixit associatiu de Gràcia.
Idiomes
- Domini del català i castellà. Valorable disposar d’un nivell alt d’anglès i/o francès.
Tipus de contracte
- Incorporació immediata.
- Mitja jornada (20 hores setmanals).
Salari
- Sou brut anual de 9.621,09 (12 pagues).
Altres
- Horari, mati o tarda. Possibilitat de fer-lo flexible, parcialment o totalment. Ho valorarem per tal d’adequar l’horari a les necessitats del lloc de treball i de la persona que en sigui responsable.
- Vacances: possibilitat d’escollir període, excepte del 20 de Juliol al 22 d’Agost.
Contacte
- Enviar el currículum a info@cvg.cat amb l’assumpte “Oferta de feina Coordinador/a“ abans del divendres 4 de maig de 2018.