Castellers de la Vila de Gràcia | Can Musons C/ Alzina 7, Barcelona, 08024 | (+34) 656 981 153 | info@cvg.cat

BLOG

Nova Junta i Tècnica

Categoria: Noticies

En les assemblees realitzades a Can Musons el 21 de gener i 11 de febrer de 2023 es van escollir la nova Junta i Tècnica que encapçalaran la colla els dos propers anys:

JUNTA DIRECTIVA:

PRESIDÈNCIA
Montse Igualada
 
VICEPRESIDÈNCIA
Gerard Carbonell
Marçal Bertranpetit
 
SECRETARIA
Anna Almacelles
Santi Ceballos
 
TRESORERIA:
Jordi Gutiérrez
Patri Barbarà
 
COMUNICACIÓ:
Ot Brun
 
ACTUACIONS, TALLER I VISITES ASSAIG
Eli Ros
Lali de las Cuevas
 
GRALLES I TABALS
Alba Roig
 
 
 
COMISSIÓ TÈCNICA
 
CAP DE COLLA
Eduard Cecilia
Àngel Caselles
Oriol Constantí
 
CAPS DE CANALLA
Gina Fernàndez-Díaz
Judit Fernàndez-Díaz
Maria Colomé
Carla Piñera
Alba Mas
Jan Pujol
Pau García
Guifré Bagès
Bruna Tomàs
Eloi de las Cuevas
Marta Farrés
Roser Vilajosana
 
CAP DE PINYES
David Montfort
Clàudia Orengo
Anna Almacelles
Cauê Llop
David Florentin
Eloi Mauri
Sergi Exposito
Carla Santos
 
CAP DE TRONCS
Oriol Constantí
Sílvia Vera
Marta Juvé
Berta Reñé
Quim Sans
Oriol Pons
Amanda Marín
 
CAP DE PILARS
Eduard Cecília
David Bagés
Carla Piñera
Marta Farrés
 
VOLTADORS
Roger Marco
David Acevedo
 
FORMACIÓ PINYES I RENGLES
Roger Amigó
Aina Feliu
Diana Morena
Víctor Segura

NOTICIES RELACIONADES

000.jpg

Ens ajudes arribar als 20.000€ per la III Beca Mike Lane?

Ja portem més de 20.000€ recaptats per la III Beca Mike Lane. Ens ajudes a arribar als 22.000€? Fes la teva donació! www.inscribirme.com/becamike La Beca Mike sorgeix com a iniciativa per retre homenatge al nostre Casteller Mike Lane que el 2017 va morir a causa de les complicacions derivades de la lesió que va patir en un accident casteller el 2013. La Beca Mike Lane – Castellers de la Vila de Gràcia promou projectes de recerca vinculats en la prevenció i cura de lesions medul·lars i cervicals.   A partir del 1 de febrer i fins el 31 de març obrim una campanya de cofinançament per tal que totes aquelles entitats, associacions, colles de cultura popular i particulars que ho vulguin col·laborin amb la beca. Podeu fer el vostre donatiu en el següent enllaç.

Llegir més
photo_2023-02-20 19.01.34.jpg

Nova Junta i Tècnica

En les assemblees realitzades a Can Musons el 21 de gener i 11 de febrer de 2023 es van escollir la nova Junta i Tècnica que encapçalaran la colla els dos propers anys: JUNTA DIRECTIVA: PRESIDÈNCIA Montse Igualada   VICEPRESIDÈNCIA Gerard Carbonell Marçal Bertranpetit   SECRETARIA Anna Almacelles Santi Ceballos   TRESORERIA: Jordi Gutiérrez Patri Barbarà   COMUNICACIÓ: Ot Brun   ACTUACIONS, TALLER I VISITES ASSAIG Eli Ros Lali de las Cuevas   GRALLES I TABALS Alba Roig       COMISSIÓ TÈCNICA   CAP DE COLLA Eduard Cecilia Àngel Caselles Oriol Constantí   CAPS DE CANALLA Gina Fernàndez-Díaz Judit Fernàndez-Díaz Maria Colomé Carla Piñera Alba Mas Jan Pujol Pau García Guifré Bagès Bruna Tomàs Eloi de las Cuevas Marta Farrés Roser Vilajosana   CAP DE PINYES David Montfort Clàudia Orengo Anna Almacelles Cauê Llop David Florentin Eloi Mauri Sergi Exposito Carla Santos   CAP DE TRONCS Oriol Constantí Sílvia Vera Marta Juvé Berta Reñé Quim Sans Oriol Pons Amanda Marín   CAP DE PILARS Eduard Cecília David Bagés Carla Piñera Marta Farrés   VOLTADORS Roger Marco David Acevedo   FORMACIÓ PINYES I RENGLES Roger Amigó Aina Feliu Diana Morena Víctor Segura

Llegir més
2023_BECA_MIKE-18.jpg

Inici Campanya Cofinaçament III Beca Mike Lane

Avui iniciem la campanya cofinaçament III Beca Mike Lane - Castellers de la Vila de Gràcia. La Beca Mike sorgeix com a iniciativa per retre homenatge al nostre Casteller Mike Lane que el 2017 va morir a causa de les complicacions derivades de la lesió que va patir en un accident casteller el 2013. La Beca Mike Lane – Castellers de la Vila de Gràcia promou projectes de recerca vinculats en la prevenció i cura de lesions medul·lars i cervicals. A partir del 1 de febrer i fins el 31 de març obrim una campanya de cofinançament per tal que totes aquelles entitats, associacions, colles de cultura popular i particulars que ho vulguin col·laborin amb la beca. Podeu fer el vostre donatiu en el següent enllaç.

Llegir més